thumb

800 członków Polish National Team

by TomaszPawel

27 lipca 2013r., do naszego zespołu dołączył 800tny członek: h1nd1bh4sh4. Gratulujemy wyboru zespołu oraz nicka

thumb

Aktualna pozycja PNT

by TomaszPawel

Jest 10 kwietnia 2013r. Polish National Team zajmuje 1 miejsce w Polsce, oraz 5 w rankingu globalnym. Drużyna liczy 755 członków z czego aktywnych jest 162. RAC drużyny to 71 181 200 punktów dziennie. Oto pierwsza setka uczestników aktualnie generujących największą liczbę punktów: Robert7NBI ..:: Thor ::.. SzB 3Rni cze_siek [...]

thumb

#1 w Polsce dla Polish National Team.

by LukaszST

Dnia 9 kwietnia 2012 roku zespół Polish National Team zdobywa #1 miejsce w Polsce. Do tego osiągnięcia przyczyniło się aż 588 osób.

thumb

Polish National Team zajmuje pierwsze miejsce na świecie w dziennych aktualizacjach!!!

by LukaszST

Co tu dużo pisać… Wystarczy obrazek i rozwieją się wszystkie wątpliwości.

BOINC fraktal CollatzConjecture

Collatz Conjecture nowa aplikacja dla MAC OS X

by TomaszPawel

Project Collatz Conjecture opublikował nową wersję aplikacji dla MAC OS X działającą z wykorzystaniem OpenCL. Wersja 3.06 naprawia problem z  zapisywaniem stanu przetwarzania doświadczanym na poprzedniej wersji aplikacji.

gpugrid_logo

GPUGRID wprowadza system odznak.

by LukaszST

Pewnie znacie system odznak z projektów takich jak: PrimeGrid, Yoyo@home albo WCG. GPUGRID ogłosił, że w przyszłym tygodniu odbędzie się finalne dodawanie odznak do projektu. Będą dwa rodzaje odznak: „zwykła” dla każdego znana z wyżej wymienionych projektów zmieniająca się od uzyskanych kredytów, oraz uwaga druga, która będzie zależna od udziału [...]

cern

Co porusza się szybciej od światła?

by TomaszPawel

Dyrektor Badań  CERN Sergio Bertolucci oznajmił, iż dokonano pomiaru wskazującego, że cząstki neutrino potrafią podróżować szybciej niż światło – szybciej o 20 części miliona! CERN Informacja Artykuł

2slonca

Planeta o dwóch słońcach

by TomaszPawel

Nasa potwierdza istnienie planety o dwóch słońcach!

Optymalizacja GPU nVidii w projekcie Eistein@Home

Comments: Komentarze są wyłączone

Podłączając się do projektu Einstein@Home poprzez BoincManager na nasz komputer zostanie pobrana aplikacja która domyślnie przelicza tylko 1 WU (zadanie do przeliczenia) na raz. Jako że jest to wczesna wersja aplikacji liczący na pewno zauważy, że obciążenie GPU jest bardzo małe, więc czemu nie liczyć 2,3 wu na raz.

To do roboty,

  1. otwieramy swoje konto na Einstein@Home i przechodzimy do ‘Ustawienia Einstein@Home’ tam sprawdzamy czy ‘Use NVIDIA GPU=yes’ (dodatkowo zaznaczyłem ‘Run CPU versions of applications for which GPU versions are available = no, ponieważ nie mam zamiaru liczyc tego projektu na CPU).
  2. Odpalamy BM i dołączamy do projektu Einstein@Home. BM pobiera aplikacje liczącą na GPU (einsteinbinary_BRP3_1.07_windows_intelx86__BRP3cuda32) i pierwsze wu… karta zaczyna liczyć 1 wu … :D
  3. My chcemy więcej wu, więc zamykamy BM zaznaczając opcję „Zamknij aplikację projektów gdy zamykasz Menadżera Boinc”  i otwieramy folder projketu, który najcześciej znajduje się tu:
  4. C:\ProgramData\BOINC\projects\einstein.phys.uwm.edu

    w tym folderze tworzymy za pomoca notatnika plik który podczas zapisu należy nazwać app_info.xml, a jego zawartość powinna wyglądać tak:

    <app_info>
    <app>
    <name>einsteinbinary_BRP3</name>
    <user_friendly_name>Binary Radio Pulsar Search</user_friendly_name>
    </app>

    <file_info>
    <name>einsteinbinary_BRP3_1.07_windows_intelx86__BRP3cuda32.exe</name>
    <executable/>
    </file_info>
    <file_info>
    <name>einsteinbinary_BRP3_1.00_graphics_windows_intelx86.exe</name>
    <executable/>
    </file_info>
    <file_info>
    <name>cudart_xp32_32_16.dll</name>
    <executable/>
    </file_info>
    <file_info>
    <name>cufft_xp32_32_16.dll</name>
    <executable/>
    </file_info>
    <file_info>
    <name>db.dev.win.3d35195e</name>
    </file_info>
    <file_info>
    <name>dbhs.dev.win.3d35195e</name>
    </file_info>

    <app_version>
    <app_name>einsteinbinary_BRP3</app_name>
    <version_num>107</version_num>
    <platform>windows_intelx86</platform>
    <avg_ncpus>0.250000</avg_ncpus>
    <max_ncpus>0.500000</max_ncpus>
    <plan_class>BRP3cuda32</plan_class>
    <api_version>6.13.0</api_version>
    <file_ref>
    <file_name>einsteinbinary_BRP3_1.07_windows_intelx86__BRP3cuda32.exe</file_name>
    <main_program/>
    </file_ref>
    <file_ref>
    <file_name>cudart_xp32_32_16.dll</file_name>
    <open_name>cudart32_32_16.dll</open_name>
    <copy_file/>
    </file_ref>
    <file_ref>
    <file_name>cufft_xp32_32_16.dll</file_name>
    <open_name>cufft32_32_16.dll</open_name>
    <copy_file/>
    </file_ref>
    <file_ref>
    <file_name>einsteinbinary_BRP3_1.00_graphics_windows_intelx86.exe</file_name>
    <open_name>graphics_app</open_name>
    </file_ref>
    <file_ref>
    <file_name>db.dev.win.3d35195e</file_name>
    <open_name>db.dev</open_name>
    <copy_file/>
    </file_ref>
    <file_ref>
    <file_name>dbhs.dev.win.3d35195e</file_name>
    <open_name>dbhs.dev</open_name>
    <copy_file/>
    </file_ref>
    <coproc>
    <type>CUDA</type>
    <count>0.333</count>
    </coproc>
    <gpu_ram>314572800.000000</gpu_ram>
    </app_version>
    </app_info>

    Za ilość liczonych WU jednocześnie odpowiada linia:
    <count>0.333</count>
    0.333 liczymy 3wu od razu – POLECAM TO USTAWIENIE
    0.500 liczymy 2 wu
    1.000 liczymy 1 wu
    0.250 liczymy 4 wu to ustawienie nie jest efektywne, spada obciążenie GPU, zaczyna brakować pamięci – nie polecam
    0.200 liczymy 4 wu, piąte czeka z powodu braku pamięci karty

  5. Po zapisaniu pliku app_info.xml ponownie uruchamiamy BM i cieszymy się efektami naszej pracy.

3Rni


Welcome , today is niedziela, 17 grudnia 2017